Novetats

CUPCAKES DE PASTANAGA I FORMATGE

CUPCAKES DE PASTANAGA i FORMATGE CREMÓS

cupcakes_de_pastanaga_i_formatge

INGREDIENTS

Per a la MASSA DEL CUPCAKE

  150 g de sucre
  300 g de farina
  5 g de llevat quÍmic en pol
  100 mL d'oli de girasol o d'oliva de gust suau
  4 ous
  1/2 cullerada petita de canyella en pols
  2 tasses de pastanaga ratllada ben petita
  Anous en trossets

Per aL FROSTING DE FORMATGE CREMÓS

  225 g de formatge cremós
  50 g de mantega
  Entre 150 i 200 grams de sucre en pols
  1/2 cullerada d'essència de vainilla líquida

PREPARACÓ

Per a la MASSA DE PASTANAGA

Es preescalfa el forn a 180ºC
En un bol gran i amb l'ajuda d'una batedora elèctrica , es barreja el sucre, l'oli i els ous fins aconseguir una mescla homogénia.
S'afegeix la farina, la sal, la canyella i el llevat, i es barreja amb la batedora.
S'incorpora la pastanaga i les anous i es barreja fins que quedi uniforme.
S'aboca la mescla dins els motlles de cupcakes i s´enforna durant uns 20 minuts o fins que l'escuradents surti net.

Es retiren del forn i es deixen refredar uns 10 minuts damunt d'una reixeta abans de desmotllar (així assegurarem estiguin ben ferms i no s'abombin; d'altra banda caldrà  esperar també a que siguin ben freds a posar-lis a sobre el frosting, si no l'escalfor derretiria la crema i perdr­em la caracteristica fermesa del cupcake)
Truc Important: Just acabats de sortir del forn amb una manopla de silicona donar un copet a tota la part superior de cadascun, a fi de que quedin ben plana la base sobre la que posarem a continuació el frosting


Per al FROSTING DE CREMA DE FORMATGE

Just abans de servir es prepara.
Es bat el formatge juntament amb la mantega (previament deixada a temperatura ambient unes hores) fins obtenir una crema fina. S'hi afegeix el sucre en pols i la vainilla, i es barreja bé fins que quedi tot ben incorporat i sense grumolls.

Disposar dins de màniga pastissera amb la corresponent boquilla.

Decorar finalment amb toppings, sprinkles, sucres de colors, liofilitzats, fruits secs, figures de fondant...